شاهین آریانفر در گفتگو با بستاپرس میگوید:« در همه صنایع باید از نوآوری در بستهبندی محصول استفاده کرد؛ این موضوع به جذب مشتری کمک میکند. برای آنکه مشتری بتواند محصولی را انتخاب کند و برندها با یکدیگر رقابت داشته باشند، باید از نوآوری در بستهبندی محصولات استفاده شود.»
وی میافزاید:« برای بستهبندیهای پلیمری محصولات باید عواملی مانند محیطزیست را در نظر گرفت. به همین دلیل هم انتظار میرود نوآوری در بستهبندی محصولات، مشکلات زیستمحیطی و بازیافت به چرخه طبیعت را برطرف سازد.»
آریانفر بیان کرد: « عبور جامعه از جاده تکنولوژی باعث میشود که نوآوری در بستهبندی به رکن اصلی صنایع تبدیل شود. با این حال واقعیت این است جهان تولیدکننده تکنولوژی و ما مصرف کننده آن هستیم. این در شرایطیست که تحریم ها مانع ورود تکنولوژی به کشور میشود.»
معاونت پیش از چاپ و طراحی شرکت دبش پک خاطر نشان میکند:« نوآوری در بستهبندی باید در تولید مواداولیه و دستگاههایی که مورد استفاده قرار میگیرد، دیده شود. ما در برخی از بستهبندیهای خود از دیگر کشورها تقلید میکنیم و این به دلیل شرایط تحریمی حاکم بر اقتصاد کشور است.»