سحر گلی زاده
مدیرعامل گروه صنعتی آذر بیان میکند: «نمایشگاهها شبیه یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند و قوی هستند که نقش به سزایی در ترویج محصولات و خدمات شرکتها دارند. این رویدادها فرصتی عالی برای معرفی و نمایش محصولات و خدمات شرکتها به مخاطبان هدف فراهم میکنند و با حضور در نمایشگاهها، شرکتها میتوانند با مشتریان و رقبای خود در ارتباط باشند و به راحتی از تجربیات و نظرات آنها استفاده کنند.»
به گزارش بستاپرس به نقل از بازار بسته بندی، علیرضا محمود آذر مدیرعامل «گروه صنعتی آذر» در گفتوگو با خبرنگار «بازار بستهبندی» میگوید: « این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه هوای فشرده و طراحی و تولید کمپرسورهای صنعتی با تکیه بر دانش فنی و مهندسی و تجربه دیرینه در این زمینه و با تکنولوژی مدرن برندهای معتبر اروپایی محصولات خود را روانه بازار هدف و مصرف کرد. همچنین این مجموعه در زمینه تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش گسترده در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت (کمپرسورهای ساخت داخل و وارداتی) با کادری مجرب و متخصص و ارائه مشاوره رایگان جهت تایین ظرفیت و بازسازی خطوط هوای فشرده و اورهال انواع کمپرسورها در خدمت شرکت ها و تولیدگنندگان است.»
وی میافزاید: «اولین دورهای است که در نمایشگاه شیراز شرکت کردهایم اما امیدواریم بازخوردی که مد نظرمان است را از این نمایشگاه دریافت کنیم.»
مدیرعامل گروه صنعتی آذر بیان میکند: «نمایشگاهها فرصتی را برای بهبود شناخت برند در بازار، ارتقای نام تجاری و افزایش فروش برای شرکتها فراهم میکند. با حضور در نمایشگاهها، شرکتها میتوانند با مشتریان و همکاران جدید آشنا شوند و ارتباطات تجاری خود را تقویت کنند.»
محمود آذر در ادامه به خبرنگار بازار بستهبندی میگوید: «نمایشگاهها شبیه یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند و قوی هستند که نقش به سزایی در ترویج محصولات و خدمات شرکتها دارند. این رویدادها فرصتی عالی برای معرفی و نمایش محصولات و خدمات شرکتها به مخاطبان هدف فراهم میکنند.»
وی در پایان میگوید: «با حضور در نمایشگاهها، شرکتها میتوانند با مشتریان و رقبای خود در ارتباط باشند و به راحتی از تجربیات و نظرات آنها استفاده کنند.»