سحر گلی زاده
مدیرفروش شرکت آتی صنعت پیشگام بیان میکند: «نمایشگاهها بازارهای آزمایشی برای محصولات جدید هستند و از این رو نیز به عنوان ابزار تحقیق درباره بازار عمل میکنند. حضور در نمایشگاهها به افزایش آگاهی مردم از شرکت، تحلیل وضعیت بازار و به آمادهسازی زمینهها برای فروش محصولات و خدمات کمک میکند.»
به گزارش بستاپرس به نقل از بازار بسته بندی، عطیه وزیری راد مدیرفروش شرکت «آتی صنعت پیشگام» در گفتوگو با خبرنگار «بازار بستهبندی» میگوید: « شرکت آتی صنعت پیشگام با بیش از 12 سال سابقه و تجربه در زمینه تولید انواع نوارهای مدولار پلاستیکی، تأمین انواع نوارهای پلی اورتان، پی وی سی و سایر نوارهای انتقال لاستیکی، فلزی و استنلس استیل و نیز ساخت انواع نوارهای نقاله (افقی، عمودی و چرخشی) ، دستگاههای اسپیرال، انواع بالابر و…، طراحی و اجرای اتوماسیون خطوط تولید و سایر خدمات این حوزه که در گروههای مختلف صنایع از جمله مواد غذایی و بستهبندی کاربرد دارد، توانسته است علاوه بر تولید کالای باکیفیت ایرانی، در کاهش وابستگی و جلوگیری از خروج ارز نقش ایفا کند که یقیناً این موضوع بدون توجه ویژه به کیفیت در تولید و ارایه خدمات پس از فروش خوب به مشتریان میسر نمیشد.»
وی میافزاید: «از بین تمام ابزارهای بازاریابی، نمایشگاهها بیشترین کارکرد را در توسعه بازار دارند. بسیاری از شرکتها در نمایشگاهها شرکت میکنند تا محصولات خود را تبلیغ کنند. گاهی اوقات در این نمایشگاهها میتوان به فروش محصولات نیز پرداخت. حضور در نمایشگاهها به توسعه روابط با مشتری، جستجو برای شرکا و کارکنان و مطرح شدن شرکت به عنوان یک یاور کمک میکند.»
مدیرفروش شرکت آتی صنعت پیشگام در خصوص تاثیر نمایشگاهها بیان میکند: «نمایشگاهها بازارهای آزمایشی برای محصولات جدید هستند و از این رو نیز به عنوان ابزار تحقیق درباره بازار عمل میکنند. حضور در نمایشگاهها به افزایش آگاهی مردم از شرکت، تحلیل وضعیت بازار و به آمادهسازی زمینهها برای فروش محصولات و خدمات کمک میکند.»
وزیری راد در پایان خاطر نشان میکند: «حضور در نمایشگاه برای شرکتهای جدید مهم است چرا که آنها میخواهند دیدگاهی از رقبا، عملکرد و محصولات آنها به دست آورند. حضور در نمایشگاهها مهمترین چیزی است که در مراحل اولیه ورود به بازار مورد نیاز است.»