به گزارش بستاپرس به نقل از بازار بسته بندی، اصغر احمدی مدیرعامل شرکت «زانکو ماشین پارس» در گفتوگو با خبرنگار «بازار بستهبندی» میگوید: «شرکت زانکو ماشین پارس به عنوان یکی از اولین شرکتها در زمینه تولید ماشین آلات بستهبندی مواد غذایی در سال 1363 فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت درآغاز کار با چهار نفر پرسنل و با طراحی و ساخت یک نمونه دستگاه پرکن برای مایعات غلیظ نظیر مربا، رب، عسل و مایونز وارد بازار تولید گردید و به سرعت در مدت کوتاهی بازار خوبی پیدا کرد به طوری که توانست اعتماد اکثر کارخانههای صنایع غذایی را به دست آورد و امروزه با توسعه بخش طراحی و تولید، علاوه بر افزایش سطح تولید خود به 80 نوع دستگاه، سهم قابل توجهی از بازار ماشین آلات بستهبندی مواد غذایی در ایران را به خود اختصاص داده است.»
وی میافزاید: «نمایشگاهها، فرصتی برای بررسی رقبا، پیشرفتهای صنعت و جذب سرمایهگذاران برای شرکتها را فراهم میکند. تمامیشرکتهایی که مسیر موفقیت تجاری را طی کرده اند در مسیر پیشرفت خود به نمایشگاه به عنوان راهی برای افزایش فروش و درآمد نگاهی داشته اند.»
مدیرعامل شرکت زانکو ماشین پارس در ادامه مطرح میکند: «در این رویدادها، شرکتها میتوانند با نمایش محصولات و خدمات خود، مزایا و ویژگیهای خود را با مخاطبان آشنا کنند و برای جذب مشتریان جدید اقدام کنند این امر به شرکتها کمک میکند تا محصولات و خدمات خود را با توجه به نیازهای واقعی مشتریان بهبود بخشند. در نتیجه، موفقیت بیشتری در بازار به دست آورند.»
احمدی به خبرنگار بازار بستهبندی میگوید: «تمامیشرکتهایی که مسیر موفقیت تجاری را طی کرده اند مسیر پیشرفت خود در نمایشگاه را به عنوان راهی برای افزایش فروش و درآمد میدانند. با حضور در این رویدادها، شرکتها میتوانند با مشتریان جدید آشنا شوند تا محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنند. این امر به شرکتها کمک میکند تا با افزایش تعداد مشتریان، فروش و درآمد خود را افزایش دهند.»
وی در پایان میگوید: «ما اولین دوره ای است که در نمایشگاه چاپ و بستهبندی شیراز شرکت کردهایم اما متاسفانه شهر شیراز در برگزاری نمایشگاه چاپ و بستهبندی ضعیف عمل کرده و استقبال خوبی از نمایشگاه صورت نگرفته است زیرا مردم معتقدند شهر شیراز پتانسیل اقتصادی ندارد.»