به گزارش بستاپرس به نقل از بازار بسته بندی، علیرضا ایزدی فرد مدیرعامل چاپخانه «چاپ دوران» در گفتوگو با خبرنگار «بازار بستهبندی» میگوید: «موسسه چاپ و تبلیغات دوران در سال 1389 با هدف ایجاد مجموعه ای کامل و تخصصی در زمینه طـراحی، چـاپ و تبلیغـات فعالیت خود را شروع نمود و پس از گذشت چند سال فعالیت و کسب تجربه و با بهره گیری از نیروهایی جوان و پر انرژی و تکنولوژی روز، بسیاری از خدمات مربوط به صنعت طراحی، چاپ و تبلیغات را به صورت کامل و حرفه ای ارائه میدهد.»
وی میافزاید: «برنامه ریزی استراتژیک یکی از اصلی ترین عوامل در موفقیت در نمایشگاههای تجاری است. برای داشتن برنامه ریزی استراتژیک مؤثر، باید از اهداف و محصولات خود آگاه باشید و به موقع آماده سازی کنید. برای مثال، باید مطمئن شوید که برای نمایشگاههای تجاری مناسب، محصولات و خدمات شما به خوبی معرفی شده اند و از نظر کیفیت و قیمت رقابتی هستند. همچنین، باید برنامه ریزی دقیقی برای تبلیغات، توزیع بروشورها و چیدمان غرفه داشته باشید.»
مدیرعامل چاپخانه چاپ دوران در ادامه بیان میکند: «تعامل فعال با بازدیدکنندگان یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت در نمایشگاههای تجاری است. برای داشتن تعامل فعال با بازدیدکنندگان، باید به آنها توجه کافی داشت و به سؤالات و نیازهای آنها پاسخ داد که از این طریق مشتری را جذب کرد.»
ایزدی فرد در پایان میگوید: «طراحی و برنامه ریزی مناسب، از مهم ترین عواملی است که در موفقیت نمایشگاهها تأثیرگذار است. برای طراحی و برنامه ریزی مناسب، باید ابتدا هدف و محتوای نمایشگاه مشخص شود. سپس، برنامه زمان بندی شده و نیازمندیهای فنی و فضایی برای برگزاری نمایشگاه باید تعیین شود تا طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته با کل تیم، رو به جلو حرکت کرد.»