امیر ابوالحسینی مدیر مجموعه سنیپک گفت و گو با بستاپرس گفت: تبلیغات انجام شده برای این نمایشگاه کافی نبود؛ علاوه بر آن برپایی این نمایشگاه چاپ بسته بندی و مواد غذایی به صورت همزمان باعث شد تا تعداد بازدیدکنندگان حوزه چاپ در حد انتظار نباشد.
ابوالحسینی با اشاره به این که برگزاری بهتر چنین نمایشگاه هایی نیازمند تبلیغات است و از یکی دو ماه قبل از برپایی چنین رویدادهایی باید تبلیغات آغاز شود، تاکید کرد: تبلیغات باید در مکان هایی مانند شهرکهای صنعتی که می دانیم فعالان این صنف حضور دارند به طور گسترده صورت میگرفت.
وی در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه ها باید به صورت تخصصی برپا شوند تا افرادی که با این صنف و حوزه سر و کار دارند در چنین رویدادی حضور پیدا کنند. این نمایشگاه به دلیل هم زمانی با یک نمایشگاه دیگر خیلی برای مجموعه ما بازخورد نداشت. کسانی که برای بازدید میآمدند بسیاری از ماشین آلاتی را که ما عرضه کرده بودیم نمی شناختند.
ابوالحسینی در پایان بیان داشت: برپایی نمایشگاه ها در هر صورت خوب هستند چرا که باعث آشنایی مجموعهها با یکدیگر میشوند و امکان تعامل را فراهم میسازند؛ اما مسئله این است که برگزارکنندگان باید به امر تبلیغات بیش از اینها توجه کنند. این موضوع که روی دعوت چند تولیدکننده برای حضور در نمایشگاه تمرکز کنند کافی نیست، آن ها باید به گونه ای عمل کنند که سایر مشتریان این صنف نیز از برپایی نمایشگاه آگاه شوند و با حضور خود به کسب و کار و اقتصاد کشور رونق ببخشند.
گفت و گوی بستا پرس با امیر ابوالحسینی را اینجا بشنوید.