رشد و نوآوری با بازاریابی تبلیغات
سحر گلی زاده
مدیر مجموعه سالنامه آریس عنوان کرد: «شرکتهایی که تبلیغات ندارند محکوم به نابودی هستند و این امری است که به صورت علمیثابت شده است. طی 5 سال گذشته تبلیغات و بازاریابی در ایران، به صورت حرفه ای دنبال میشود همچنین در جهان شرکتهای بزرگ با تبلیغات برند خود، به رشد و نوآوری میرسند.»
علی بهراد مدیر مجموعه سالنامه آریس در گفتگو با خبرنگار بستاپرس گفت: «ما طی این سالها، خلاقیت، کیفیت، تعهد و مشتری مداری جزء اصول اساسی و منشور عملکرد ما بوده و توانستیم در حوزه طراحی، چاپ، تولید و فروش محصولاتی چون سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و ارائه خدماتی چون جعبه سازی، کارتن سازی و طراحی و تولید بستهبندیهای متنوع با بکارگیری کارشناسانی متخصص و حرفهای رضایتمندی مشتریان را جلب کنیم.»
مدیر مجموعه سالنامه آریس با بیان اینکه تبلیغات در بخش فروش حرف اول را میزند، مطرح کرد: «شرکتهایی که تبلیغات ندارند محکوم به نابودی هستند و این امری است که به صورت علمیثابت شده است. طی 5 سال گذشته تبلیغات و بازاریابی در ایران، به صورت حرفه ای دنبال میشود همچنین در جهان شرکتهای بزرگ با تبلیغات برند خود، به رشد و نوآوری میرسند.»
کد : 03-11-26-9-1401-8-510