به گزارش خبرنگار بستاپرس، ماهنامه تخصصی بازار بسته بندی در سومین کنفرانس بین المللی برند سبز که روز گذشته 12 اسفند ماه سال جاری در سالن همایش ایران زمین شهرداری تهران برگزار شد، حضور داشت.
این همایش در خصوص راهبردهای توسعه دانش برند سبز در عرصه بین المللی با توجه به اکوسیستم برند سازی بر روندهای آینده، نقش برندسازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایران به جهت تقویت و توسعه برندهای ملی بود.
همچنین دیگر محورهای این برنامه راهکارهای خلق، پایداری و ارتقاء برند سبز با رویکرد انطباق با معیارهای بین المللی، هویت سازی برند سبز و نقش آن در توسعه جایگاه برند معتبر و بین المللی، راهبردهای حقوقی و مالکیت معنوی در توسعه برندها، اقتصاد چرخشی و حفظ محیط زیست و شناسایی و ارزش گذاری سنجش مادی و معنوی برند در حوزه زیست محیطی بود.
در پایان این مراسم، جایزه بین المللی برند سبز و لوح تقدیر به برترین پژوهشگران، متخصصین برندسازی،شرکت ها، سخنرانان و حامیان رسانه ای از جمله بازار بسته بندی تقدیم شد.
مشروح گزارش سمینار به زودی در بستاپرس منتشر خواهد شد.